rol.md

Soția, Soț, Familie, Statutul, Wikipedia

17 Idei și rețete delicioase și rapide pentru micul dejun Toată familia va iubi

Alimente
ben-kolde-rQsYZnCRU00-unsplash (1)

Ben Cold / Unsplash

Chiar dacă părinții ar putea să nu dorească (citiți: aveți timp pentru) să mâncați micul dejun dimineața, știm că probabil ar trebui să punem ceva pe masă pentru copii. Și, deși este tentant să le spui doar să se ajute la cereale sau la o banană, s-ar putea sătura de acest lucru după un timp și să sfârșească sări peste presupusa cea mai importantă masă a zilei. Acest lucru ar putea însemna că ajung să apuce unii fast food inainte de Masa de pranz s-ar putea să nu fie sănătos. Evident, toate acestea sunt mult mai complicate acum că părinții și copiii sunt acasă din cauza distanțării sociale a coronavirusului.

Dar nu vă temeți: suntem aici cu 12 repede și rețete simple de mic dejun că copiii tăi vor dori de fapt să mănânce. La naiba, veți dori și voi - pe lângă cuva dvs. gigantică de cafea, desigur. Puteți chiar ajuta la introducerea gătitului copiilor dvs. - sau cel puțin puteți începe prin a-i învăța cum să gătească ou fierte tare perfect . Fie că tu și familia ta sunteți oameni mai savuroși decât oameni dulci (atunci când vine vorba de micul dejun, desigur) iată rețete de mic dejun rapide, ușoare, potrivite pentru copii, pe care veți dori să le faceți tot timpul.



Căutați câteva idei de masă? Consultați pachetul nostru de rețete ușor delicioase, care include sfaturi gătind oul fiert perfect , cea mai sănătoasă mâncare rapidă , rețete ușoare de ouă și alimente sănătoase pentru micul dejun.

1. Granola de casă

Reveniți la rădăcinile crocante cu această delicioasă granola de casă. Odată ce ați făcut acest lucru reteta usoara de granola la micul dejun veți putea să folosiți în orice fel doriți pentru restul săptămânii: ca topping pentru iaurt, piureuri, cereale sau fructe. Cel mai bun dintre toate, puteți personaliza aroma, astfel încât să fie exact ceea ce îi place familiei dvs.

2. Toast cu arahide

OK, știm la ce te gândești: toată lumea știe toast cu unt de arahide . Dar acest mic dejun incredibil de rapid și ușor merită o mențiune. Luați doar niște pâine sănătoasă (cu atâtea boabe și nuci pe cât îi vor permite copiii dvs.), prăjiți-o și întindeți-o pe niște pâine naturală unt de arahide (sau din nou, orice fel va mânca copilul tău). Se acoperă cu stafide sau banane pentru un strat de aromă adăugat.

https://www.instagram.com/p/B7R7Z5upCke/?igshid=ui8bc6e4p8s7

3. Bile de unt de arahide cu proteine ​​energetice

În timp ce ne referim la untul de arahide, iată o altă rețetă excelentă, care este practic un desert. Cu doar cinci ingrediente, acestea bilă proteică din unt de arahide nu ar putea fi mai simplu de făcut (ei bine, există pâine prăjită cu unt de arahide ...), iar copiii le vor înghiți și vei părea ca mama drăguță care își lasă copiii să ia desertul la micul dejun.

4. Brioșe de ciocolată cu banane

Cine spune nu unei briose? Chiar dacă nu aveți timp, puteți lua unul dintre acestea brioșe de ciocolată cu banane și ieși pe ușă. De asemenea, sunt minunate pentru o gustare la mijlocul după-amiezii.

5. Oua verde și șuncă ‘Wiches

Până acum, probabil că ați citit Ouă verzi și șuncă de Dr. Seuss de un milion de ori și acesta este modul perfect de a-ți face copiii entuziasmați de acestea ouă verzi și ‘wiches de șuncă. Și nu vă faceți griji, verdele provine din rucola, nu din mucegai (de data aceasta).

6. Făină de ovăz tropicală

Cuvintele tropical și fulgi de ovăz nu sunt de obicei unul lângă celălalt, dar este descrierea perfectă pentru acest fel de mâncare. Cu ananas, ghimbir și nuci, acest lucru fulgi de ovăz tropical se reunește rapid și ambalează un pumn de aromă.

7. Smoothie Vegan Berry-Tofu

OK, deci nu așa o veți vinde copiilor, ci aceasta smoothie cu fructe de padure (doar mergeți cu asta) este foarte hrănitor și da, și foarte delicios.

Vizualizați această postare pe Instagram

O postare împărtășită de Shena J. | Dietetician înregistrat (@peaceandnutrition)

8. Briose de omletă cu spanac și șuncă

Faceți acest spanac simplu și briose de omleta cu sunca într-o duminică și reîncălziți-le pe tot parcursul săptămânii pentru un mic dejun foarte rapid, cu o mulțime de proteine.

9. Ovăz peste noapte

Dacă nu vă place un mic dejun fierbinte cu fulgi de ovăz, încercați un castron dulce și rece cu ovăz peste noapte . Acestea sunt personalizabile la nesfârșit și puteți face un lot mare care vă poate rezista întreaga săptămână.

10. Biscuiti de mic dejun dovleac-visine

Iată o altă rețetă ușoară de mic dejun pe care o puteți face o dată și aveți destule prăjituri de dovleac-cireșe pentru a rezista săptămâna. Copiii vor adora ideea de a mânca fursecuri la micul dejun, dar glumesc pe ei pentru că sunt sănătoși (mwahahaha).

11. Pâine prăjită cu avocado și ouă

Credeați sincer că vom trece prin această listă fără să strigăm pâine prăjită cu avocado ? Această versiune super simplă implică răspândirea unor piure de avocado pe niște pâine prăjită și completarea cu un ou prăjit. Asta este.

Vizualizați această postare pe Instagram

O postare partajată de RADO Nutrition (@radonutrition)

12. Pâine de banane rapidă și ușoară

Acest favorit al familiei necesită puțin mai mult timp pentru a face, dar puteți face mai multe pâini rețetă ușoară de pâine cu banane la un moment dat și înghețați câteva, astfel încât acestea să fie gata să plece când le doriți în continuare.

13. Oul într-o gaură

Aceasta este o răsucire pe ouăle vechi și pâine prăjită și este foarte distractiv de făcut. Cea mai bună parte, copiilor le va plăcea cât de diferit și amuzant arată acest lucru. Pentru o criză extra gustoasă, folosiți o felie groasă de pâine de țară și tăiați o gaură chiar în mijloc. Crăpați un ou înăuntru și puneți-i pe cei mici să-l vadă cum se gătește. Condimentați după gust și presărați niște brânză la sfârșit pentru un plus de delicios.

Vizualizați această postare pe Instagram

O postare partajată de Madeline | Mad About Food (@mad_about_food)

14. Tacos cu brânză de capră

Acesta este un alt mic dejun care este rapid și ușor, dar se pare că ai depus eforturi mari. Mestecă câteva ouă și adaugă bucăți de brânză de capră în ultimele momente de gătit, astfel încât să devină tope și delicioase. Puneți câteva tortilla de porumb sau făină prăjite rapid și presărați coriandru sau arpagic. Așază-te și fă-ți ocazia de a lua un brunch elegant. Bucurați-vă!

15. Sandwich-uri cu ouă de vafe

Aceasta este o abordare a vechilor biscuiți și sandviș cu ouă dimineața, atunci când cu siguranță nu aveți timp să faceți biscuiți proaspeți. Prăjește câteva vafe înghețate la alegere, în timp ce amesteci rapid câteva ouă (în funcție de câte sandvișuri trebuie să faci). Asamblați într-un sandviș cu o felie de brânză cheddar pentru aromă și bogăție și serviți. Va dura literalmente mai puțin de cinci minute, dar va alimenta o mică armată de copii dimineața.

16. Masă pentru micul dejun cu brânză și ouă

Dacă vă bucurați de lucrurile mai fine din viață, cum ar fi o placă de brânză, și doriți să recreați asta pentru micul dejun, puteți. Faceți din timp câteva ouă fierte și puneți-le în frigider pentru dimineața rapidă. Combinați-le cu două tipuri diferite de brânză feliată sau cu brânză de capră, tăiați niște castraveți proaspeți și roșii cherry și aruncați o măslină sau două pentru un mic dejun extra bogat și plin.

17. Mic dejun Ou Nachos

Ca nachos obișnuiți, dar acceptabili la micul dejun. Acest fel de mâncare simplu necesită niște chipsuri de tortilla prăjite și calde, salsa și legumele tăiate cubulețe la alegere, brânză mărunțită și ouă amestecate. Încărcați-le pe toate împreună și bucurați-vă de o melanj crocantă, brânză, de arome și texturi. Ai încredere în noi, nu te va dezamăgi.