rol.md

Soția, Soț, Familie, Statutul, Wikipedia

Costco taie un fel de mâncare favorit fanilor și oamenii au sentimente

Știri
Magazinul Costco whoeslae din Clarkston, Washington, SUA

Imagine prin Francis Dean / Corbis prin Getty Images / Twitter

Costco își scoate hot dog-ul polonez din meniu

Costco a anunțat că își elimină combinația de masă pentru câini și sifoane poloneze de 1,50 dolari din meniul său de la curtea alimentară - iar cumpărătorii își pierd mințile din cauza durerii.

Tocmai când ați crezut că nimic mai mult nu ar putea merge prost în 2018, acest mic anunț poate fi cu adevărat delicioasa carne tubulară care rupe spatele cămilei.



https://www.instagram.com/p/Bknzts4gkai/?utm_source=ig_embed

Eliminarea prețiosului nostru câine polonez - singura parte a unei călătorii Costco care te face să te simți mai bine când cheltuiești cumva 250 de dolari pe altceva decât scutece și păstăi Tide - vine cu o serie de alte modificări ale meniului pentru curtea de mese, cunoscută și ca singura locul în care vă puteți mânca în siguranță sentimentele după ce ați cumpărat 30 de kilograme de maion și un pachet de zece iPad-uri.

Vizualizați această postare pe Instagram

O postare împărtășită de Luke Worley (@ coolhandluke57)

Oamenii de pe internet nu au fost mulțumiți.

În locul câinelui polonez (din care 137 de milioane au fost vândute chiar anul trecut) vor fi câteva articole mai sănătoase și obiecte vegetariene, inclusiv un cheeseburger organic, un castron de fructe açai și o salată de proteine ​​pe bază de plante.

Însuși CEO-ul Costco, Craig Jelinek, nu a putut înșela nici măcar entuziasmul pentru noua salată și cum îl poți învinui?

Această nouă salată de proteine ​​pe bază de plante, știu că te entuziasmează, a spus el la o adunare a acționarilor la începutul acestui an. Dar este sănătos. Și, de fapt, are un gust destul de bun, dacă îți plac genul ăsta de lucruri. Am încercat o dată.

Ați ghicit: internetul nu a vrut să audă despre opțiunile vegane sau bolurile cu fructe. Voiau doar cârnații lor polonezi.

Dar nu vă faceți griji: acolo este o căptușeală argintie (uh, s-ar putea să fie unsoare) pentru această poveste: afacerea de 1,50 USD cu hot dog și sifon pentru carne de vită, în vigoare din 1983, la doar 18 luni de la deschiderea primului magazin, nu merge nicăieri. Magazinul îl consideră o parte a fundației lor și au menținut prețul constant la un preț de cincizeci, chiar și cu 35 de ani de inflație.

Suntem cunoscuți pentru acel hot dog, cofondatorul Jim Sinegal a spus despre wieners acum un deceniu. Cu asta nu te încurci.

Sinegal a mai spus că o creștere a prețului la tranzacția cu sifon și hot dog ar însemna că sunt mort.

Este o veste destul de bună, până când considerați că are deja 82 de ani și a renunțat la Consiliul de Administrație anul trecut.

Combo-urile pentru câini și sifon nu sunt vândute cu pierderi pentru a atrage clienți - compania își face proprii câini la o fabrică din California - dar ei sunteți vândut aproape la preț pentru a atrage clienții în ușă și pentru a crea o experiență de cumpărături unică.

Tot ce știm este: mai bine să nu atingă afacerea cu pizza sau ne îndreptăm spre Sam’s Club.