rol.md

Soția, Soț, Familie, Statutul, Wikipedia

Folgers ar putea câștiga premiul pentru cea mai incomodă reclamă de vacanță

În Tendințe
folgers-comercial

Folgers / Youtube

Noua reclamă de sărbători a lui Folgers face haz de neplăcerea găzduirii familiei în timpul sezonului de sărbători

Cea mai bună parte a trezirii ar putea fi Folgers - sau un alt tip de băutură cu cofeină - în ceașcă. La urma urmei, mulți dintre noi avem probleme cu funcționarea dimineața înainte de preluarea zilnică - să nu mai vorbim de alte persoane care nu ne înțeleg sinele pre-cofeinizat. Sărbătorile pot complica în totalitate acest lucru, deoarece unii dintre noi suntem obligați să coabităm cu membrii familiei extinse și cu socrii. Lucrurile pot deveni incomode pentru a spune cel puțin. Folgers a decis să se folosească de acele momente de familie potențial incomode cu noua lor reclamă de vacanță, care este atât de friggin și creativ, încât aproape că nu ne descurcăm.

În genialul film de filmare pe care l-au intitulat în mod potrivit Vizita, o domnișoară intră în baia ei îmbrăcată doar într-o halat, pentru a găsi că apa de la duș este aprinsă. În mod evident, ea crede că iubita ei este la duș, așteptând-o, și începe să alunece din halat și să pășească cu el.



Soțul tău s-a trezit primul, acum ai ceva în mânecă / Ceea ce nu știai era că-l surprinzi pe socrul tău, Steve, o femeie care cânta crocanții jingle.

Steve, desigur, este complet gol.

Ia-ți un minut să-ți degajezi capul, un bărbat îi cântă, în timp ce o femeie de lângă ea toarnă o ceașcă de cafea. Pentru că a fost foarte rău / și cel mai rău este că tocmai ai început să-l spui în sfârșit tată, ei (pe care compania le-a numit Folgers Morning Harmonizers într-un comunicat de presă însoțitor) cântă la unison. În cele din urmă, femeii chinuite, al cărei chip prezintă o expresie de groază pură, i se înmânează ceașca cu suc de viață (aka cafea).

Ținându-și ceașca de cafea, o ridică până la FIL (care este acum acoperită de un prosop cel puțin de la talie în jos), iar armonizatoarele continuă, cea mai bună parte a trezirii este Folgers în cupa ta, care nu are ne-a scăpat complet din cap de când eram doar copii.

Reclama primește o atenție majoră - dar într-un mod bun spre deosebire de asta reclame reclame de la Peloton .

https://twitter.com/jetpack/status/1202598326782382082

Pe AZI cu Hoda & Jenna , Hoda Kotb și gazda invitată Harry Connick Jr. au găsit-o atât de amuzantă încât au discutat-o ​​în timpul spectacolului.

Acum este comedie, a spus Hoda. Nu vă așteptați la asta de la Folgers. Te aștepți călduros și neclar.

Este destul de amuzant, a adăugat Connick Jr. Aceasta este o alegere îndrăzneață. Înțelegeți ... Indraznet? Ca și tipul de cafea.

Pentru Folgers Coffee, obiectivul nostru pentru creativitate a fost să ne mutăm povestirile de la tradițiile din trecut la diminețile moderne care pot fi relatate, a declarat Tina Meyer-Hawkes, vicepreședinte de marketing pentru cafea la The J.M. Smucker Company, într-un comunicat de presă despre reclamă.

Deși sperăm că nu vom ajunge să ne raportăm prea mult la acest lucru de sărbători, apreciem râsurile, Folgers.