rol.md

Soția, Soț, Familie, Statutul, Wikipedia

Idei și sfaturi utile pentru prânz pentru copii mici - Pentru că fiecare copil este pretențios

Copii
ekaterina-shakharova-LIcKl0vS8dY-unsplash

Ekaterina Shakharova / Unsplash

Fumuri sfinte! Hrănirea unui copil mic poate fi dificilă, nu-i așa? De parcă învățând pozițiile de alăptare , înțărcarea și introducerea bebelușului în primele lor alimente nu a fost suficient de greu. Dintr-o dată, micuțul tău dulce care ar bea orice provine dintr-un țâț sau sticlă nu va merge nicăieri lângă mâncare delicioasă perfectă. Și lucrurile pe care le-au mâncat săptămâna trecută sunt adesea aceleași alimente care îi jignesc în următoarea. Totul face parte din gestionarea acestor sentimente mari și reglându-le emoțiile . Hrănirea copilului tău mic este o provocare absolută. Am luat. De fapt, empatia noastră ne-a determinat să venim cu o listă întreagă de idei de prânz pentru copii mici, pe care să le poți hrăni cu preșcolarul tău.

pentru că sa fim cinstiti : Prânzul poate fi deosebit de greu. Zilele tale sunt împachetate fără stresul suplimentar de a te opri în mijloc pentru a bate ceva comestibil. Dacă îl trimiți pe micuț la preșcolar, probabil ai de-a face cu o listă lungă de restricții la nivelul întregii școli. Învățarea la domiciliu a copilului tău nu ușurează această masă. Între lucrările proprii (gospodărești sau plătite), jonglați fără îndoială cu slujbe precum terapeutul, profesorul și directorul de croazieră. Cum ar trebui să ai timp să creezi prânzuri bine echilibrate pentru un copil mic care în prezent refuză să mănânce ceva roșu?



Avem câteva sfaturi care ar putea ajuta.

Vizualizați această postare pe Instagram

O postare partajată de Edwena ️ RD și Mom of ️ (@mylittleeater)

De ce au nevoie copiii mici

Un nutriționist ne-a spus odată că este adesea mai ușor să ne gândim la mâncare în ceea ce privește alegerile mai sănătoase în loc să fie sănătoase. Ceea ce a vrut să spună a fost că alegerea alimentelor sănătoase poate fi copleșitoare, dar căutarea simplă a ceva care ar putea fi ușor mai sănătos decât norma este un început minunat.
Din propriile încercări de a mânca sănătos, probabil știți ce fel de mâncare trebuie să mâncați în fiecare zi pentru a rămâne în viață. Copilul dvs. nu este foarte diferit. Un prânz optim ar trebui să conțină aproximativ:

  • O porție de fructe
  • O porție de legume
  • O porție de proteine
  • În plus, carbohidrați complecși suplimentari și grăsimi sănătoase.

Râzi încă? Da, și noi. Să recunoaștem: la unele prânzuri, copilul tău va mânca șase porții de proteine. Alteori, te vei bucura dacă bucata ta termină o jumătate de Cutie. Dacă masa de prânz este bogată în legume, încercați să oferiți mai multe alte lucruri pentru cină sau gustări. Amintiți-vă, de asemenea, că dieta copiilor nu este perfect echilibrată. E bine. Tu și copilul tău mici faceți tot posibilul.

Idei pentru servirea fructelor pentru copii mici

  • Smoothies
  • Inimi de căpșuni
  • Sos de fructe
  • Pene portocalii
  • Fructe tăiate în forme minuscule

Idei de servire a legumelor pentru copii mici

  • Legume crude cu scufundări
  • Supă de dovlecei (sau sos pentru paste)
  • Chili vegetarian
  • Legume sotate pe o quesadilla sau într-o folie de dimensiuni mici
  • Rulouri de primăvară vegetale

Opțiuni pentru proteine ​​pentru copii mici

  • sunca cubulata
  • Pui mărunțit
  • Ouă (ouă fierte sau rămase de la micul dejun)
  • Unturi de nuci pentru scufundare sau tartine
  • Nuci
  • Carne Taco
  • Pepite și bastoane de pește *

* Știm că știți deja că acestea sunt opțiuni. Știm, de asemenea, că probabil te simți inutil vinovat atunci când copilul tău este obsedat de nugg. Nu. Este proteină. Sfarsitul povestii.

Vizualizați această postare pe Instagram

O postare împărtășită de Glenda Price • Motherhood (@lifewithmylittles_)

Carbohidrati si grasimi pentru copii mici

  • Nuci
  • Paste
  • Crackers (da, boo, chiar și porția ocazională de Goldfish)
  • Lapte
  • Brânză
  • Avocado

https://www.instagram.com/p/COWD-8WsQeY/?utm_source=ig_web_copy_link

Fiind Sneaky

Majoritatea experților în hrănirea copiilor nu sugerează că sunt furioși. La urma urmei, copilul tău va învăța vreodată să iubească dovleceii dacă îl mănâncă doar când îl strecori într-un brownie? Cu toate acestea, există modalități de a te strecura sau de a introduce mai multe alimente fără a fi înșelător. Acestea sunt câteva dintre modalitățile noastre preferate de a înghesui mai mulți nutrienți în obiceiurile deja stabilite ale copiilor noștri.

  • Înlocuiți ketchupul cu sos roșu sau salsa pentru scufundare
  • Înlocuiți ferma cu iaurt (sau iaurt cu aromă de fermă)
  • Pesto de broccoli
  • Sos de spaghete de dovlecei Butternut

Cum luați aceste comutatoare și le transformați într-un aliment nou și sigur pe care îl va mânca copilul dumneavoastră mic? Mergeți lent cu prezentările dvs., de exemplu, trecând de la ketchup la roșii.

  • Începeți cu, Iată-vă. Fără explicații mari. Nu există îndemnuri să o încercați. Doar puneți salsa în locul unde merge ketchup-ul și vedeți ce se întâmplă.
  • Spune-i numele. Salsa este destul de bună, nu?
  • Explicați ingredientele. Salsa este făcută din roșii, la fel ca ketchup-ul.
  • Trecerea la ceva care arată similar cu obiectivul dvs. final. În acest caz, căutați salsa mai groasă până când salsa devine doar niște roșii tocate aproximativ.

Canalizează-ți steaua Inner-Insta și Emeril

Unii copii vor mânca orice ai sta în fața lor, indiferent cât de urât sau cât de bland. Cu toate acestea, alți copii necesită mai multă constrângere. Dacă sunteți aici, probabil că aveți al doilea tip de copil mic. Ei bine, am găsit două modalități fiabile (din experiența noastră) de a-i determina pe copiii noștri să-și mănânce prânzul:

  1. Mănâncă cu ei sau mănâncă același lucru - fără a te feri prea mult de aromă. Sigur, ar trebui să fii atent la consumul de sare și zahăr al copilului tău. Dar dacă vi se pare delicios pesto-ul cu garlicky, probabil că și copilul dumneavoastră. Cu toții ne plac aromele îndrăznețe. Nu vă fie frică să dați o crestătură.
  2. Cumpărați mini tăietoare de prăjituri drăguțe și scobitori cu temă animală. Literal, totul este mai distractiv de mâncat atunci când are forma unei flori. Ați făcut deja PB&J. Este nevoie de două minute pentru a-l măcelări cu un tăietor de prăjituri în formă de pisoi. Ca bonus, acele resturi fac o gustare mamă destul de gustoasă.

Vizualizați această postare pe Instagram

O postare partajată de @mummy_and_jake_ideas_

Este o prostie? Da. Merita? De asemenea, da.

Resturi, Resturi, Resturi

Ce ai luat la cină aseară? Au mâncat-o? Fă-o din nou! Dacă ai văzut vreodată un copil mâncând pepite de pui pentru cinci mese consecutive, știi că confortul este cheia. Fiecare masă nu trebuie să fie extrem de diferită. Dacă ați mâncat tăiței cu pesto aseară, nu vă fie teamă să îl serviți la prânz a doua zi. Dacă doriți să o schimbați, încercați alte paste sau alte proteine. Dacă ați avut dovleac cu cina aseară, amestecați în mazăre în seara asta. Sau, știți: Servi. . Corect. La fel. Lucru . Dacă l-au mâncat o dată, probabil îl vor mânca din nou.

Vizualizați această postare pe Instagram

O postare distribuită de The Little Food Critic (@thelittlefoodcritic)