rol.md

Soția, Soț, Familie, Statutul, Wikipedia

Old Navy face declarație politică cu tricourile violet din 4 iulie în acest an

În Tendințe
vechi-bleumarin-violet

Old Navy / Instagram

Cămășile violet fac parte din noua campanie a Old Navy: #BelongingLooksLike

Cămașa cu steag Old Navy este clasică și iconică - aproape toată lumea din America a purtat una cel puțin o dată în viață. Anul acesta, cămașa recunoscută a fost transformată în cadrul unei noi campanii: este violet. De ce? Pentru că aceasta este culoarea pe care o primești atunci când amesteci roșu, alb și albastru. Combinând culorile drapelului american, Old Navy vrea să știm că suntem cu toții un singur popor.

Tricourile emblematice Old Navy, americane roșii, albe și albastre, au fost un element de bază în gospodăriile americane din 1994, dar anul acesta, tricourile cu ediție limitată violet sunt menite să sărbătorească și să promoveze apartenența, a declarat compania într-un comunicat de presă . O reamintire că suntem o singură națiune, indivizibilă, nedefinită de etichetele actuale de „roșu” și „albastru”.



Vizualizați această postare pe Instagram

O postare împărtășită de oldnavy (@oldnavy)

Cămășile în sine sunt violet și da, încă mai au designul original al steagului american. Sloganul 25 de ani de apartenență poate fi găsit pe față, în timp ce partea din spate afișează un mesaj la fel de important: Apartenența nu a fost niciodată o tendință.

Vechea Marina

Vechea Marina

Pe lângă lansarea acestor cămăși, Old Navy promovează inclusiv incluziunea prin parteneriat cu Deschis pentru Toți , o campanie care încurajează afacerile să fie deschise tuturor oamenilor, indiferent de sex, rasă sau sexualitate. Au donat 25.000 de dolari pentru campanie și vor transforma sigla Old Navy în violet până pe 4 iulie.

Nu se poate nega că trăim momente extrem de tumultuoase și de diviziune în Statele Unite chiar acum și există o mulțime de motive pentru care americanii cu inima bună ar putea să nu simtă dragostea patriotică anul acesta. Ceea ce este grozav în legătură cu poziția Old Navy aici este că promovează unitatea fără a promova ambele părți și pretind că toate problemele țării noastre pot fi rezolvate dacă ne întâlnim doar la mijloc. Când familiile sunt separate, copiii mici sunt în cuști și torturați, iar o mulțime de oameni se tem de viața lor în fiecare zi în această țară datorită orientării lor sexuale, rasei sau statutului de imigrație - nu există un punct de mijloc.

Președintele și CEO-ul Old Navy Sonia Syngal spune într-un comunicat de presă: „Un lucru este sigur, nu vom înceta niciodată să credem că Old Navy poate fi un loc în care clienții și comunitățile simt sentimentul de apartenență - și facem tot posibilul pentru a face acest lucru. Ușile noastre sunt deschise pentru toată lumea și, de asemenea, deschise pentru idei, deschise pentru dragoste, deschise pentru diferențe, deschise pentru dialog și deschise pentru schimbare.

O mulțime de oameni saltează la bord pentru a purta tricoul violet Old Navy în această vară.

Vizualizați această postare pe Instagram

Apartenența #sponsorizată este ceva pe care îl dorim cu toții, indiferent cine sunteți. Și chiar și cu diferențe, putem simți cu toții încă sentimentul de apartenență la această lume. Apartenența nu înseamnă că tuturor ne plac aceleași lucruri și împărtășim aceleași opinii. Apartenența vine din a fi tu însuți, chiar și cu oameni care vor și cred lucruri diferite decât tine. #belonginglookslike Anul acesta, sărbătorim cea de-a 25-a aniversare a lui @OldNavy purtând noile lor tricouri cu steag violet pentru campania #belonginglookslike. Violetul este ceea ce se întâmplă atunci când aduceți roșu, alb și albastru împreună - un salut pentru incluziune și ceea ce ne unește! #anunț . . . . # dragoste # instagood #photooftheday # drăguț # tată # tătic # tatăl vieții # tati # tătici din Instagram # lgbt # lgbtq # lgbtpride #lgbtlove #lgbtfamily #loveislove #gay #gaypride #gaylove #gaygay #gaycoup #twodads #dads

O postare partajată de Dustin Patrick Smith (@dustin_patrick_smith) pe 25 iunie 2019 la 8:35 PDT

Karamo, terapeutul Queer Eye preferat de toată lumea, intră chiar în acțiune.

https://www.instagram.com/p/BzJyDy_FJWF/

Dar cu toate lucrurile bine intenționate (în special din varietatea patriotică), există și nayersers.

Uh-huh. Bine atunci.

Noile cămăși mov sunt disponibil acum pe site-ul Old Navy , dar există o ofertă limitată - doar 1.994 dintre ele, mai exact. Magazinul a debutat ca brand în 1994, astfel că aceste cămăși sunt, de fapt, o ediție specială. De asemenea, au doar 5 USD, așa că duceți mouse-ul și cardul dvs. de debit la Old Navy și înșurubați unul cât mai puteți.