rol.md

Soția, Soț, Familie, Statutul, Wikipedia

Acesta este motivul pentru care urăsc atât de mult matematica de bază

Educaţie
nucleul comun 2

Getty / Kerkez

Stăteam alături de fiica mea de 9 ani la masa din bucătărie, cu cartea ei de matematică deschisă, un creion în mâna dreaptă, stânga zgâriindu-mi capul, încercând să mă întorc, să mă întorc ... până la momentul în care am avea 9 ani și a învățat cum să facă acest lucru. În stânga mea, copilul meu de patru ani era pe podea, aruncând o potrivire pentru o brânză de sfoară. La etaj era copilul meu de 11 ani, în camera lui, care se presupune că lucrează la temele sale, dar probabil că tergiversează cu un cub Rubik înspăimântător. Doar o altă seară în jurul acestor părți, presupun.

Am studiat engleza la facultate. Toată facultatea. Toți cei 10 ani. Nu sunt un fan al matematicii, al științei sau al oricărui lucru care folosește o mulțime de numere. Pentru a fi sincer, matematica este un fel de loc dureros. Nu am reușit niciodată să-l obțin și, odată ce am terminat ultima mea oră de matematică la facultate, am fost destul de fericit că am lăsat totul în spatele meu. Și apoi BAM, am avut copii și au venit acasă cu matematica pe care nu le-au dat seama și, în mod firesc, au venit la mine pentru răspunsuri - și dintr-o dată am fost un om cu două diplome de masterat, simțind că ar trebui să joace Banjo în filmul Eliberare.



Dar apoi, ca să-l înrăutățesc, odată ce am reușit în sfârșit - odată ce am ajuns în sfârșit în miezul memoriei mele pentru a extrage cum să găsesc un unghi lipsă sau să rezolv X sau să amintesc ordinea operațiilor - fiica s-a uitat la mine, la munca mea, și-a încrucișat brațele și a spus: „Nu așa face profesorul meu. Dacă o fac așa, nu voi primi niciun punct.

Și de fiecare dată când a făcut asta, am vrut să-mi bag capul într-o găleată rece de apă.

A trebuit să-mi reamintesc că nimic din toate astea nu a fost vina fiicei mele. Nimic. Și nici vina profesorului ei nu este. Este o doamnă foarte drăguță, care petrece o cantitate considerabilă de timp educând neobosit fiica mea și mulți alți copii din comunitatea noastră. Dar aceasta, chiar aici, este frustrarea cu matematica Common Core.

Acum știu că unii dintre voi s-ar putea gândi: Matematica s-a schimbat? Ceva de genul. Într-un efort de a unifica planurile de învățământ și de a pregăti mai bine copiii pentru facultate, școlile au început să predea sensul numărului, astfel încât elevii să poată înțelege mai bine De ce de probleme de matematică în loc de doar ce și Cum. Conform abordării Common Core, studenților li se oferă acum metode multiple de rezolvare a problemelor (inclusiv vechiul mod de a purta unul singur cu care mulți dintre noi suntem familiarizați), precum și alte noi abordări în mai mulți pași. Aceste noi moduri de a face matematică par stranii și excesiv de complicate și îi determină pe părinți să-și dorească să trăiască pe fundul mării, unde presupun că nu fac matematică.

Toate dintre noi, fiecare dintre noi, toți părinții, au învățat matematica în școala elementară. Mulți dintre noi, probabil majoritatea dintre noi, ne-am plâns. Am învățat-o fără calculatoare și fără Google, părinții noștri aplecați lângă noi, cu mâinile în păr, încercând să ne amintim cum s-a făcut și, odată ce au făcut-o, s-au uitat la noi cu triumf și ne-au arătat cum s-a făcut. Și cum am răspuns? Ei bine, nu ne-am încrucișat brațele și am spus: „Așa face profesorul meu? Dacă o fac așa, nu voi primi niciun punct. Am fost recunoscători că am avut părinți atât de geniali.

Apoi împreună, am terminat lecția de matematică la timp pentru a ne uita la ALF la televizor. Sau mergeți pe stradă pentru a obține înghețată. Încă am avut timp în familie.

Dar acum, pare să fie mai mult o captură. Nu numai că trebuie să încercăm să ne amintim cum să facem problemele de matematică, ci trebuie să învățăm noi modalități de a o face, atunci când suntem deja la scurt timp și mult timp la distrageri.

Sunt tată a trei copii. Lucrez două slujbe ca să ajung la capăt. Soția mea lucrează și cu normă întreagă. Și totuși, în fiecare seară, mă trezesc căutând în cartea de matematică, apoi vânând online, încercând să învăț câteva modalități noi de a face matematică de parcă aș fi revenit în clasă.

Nu-mi place. Este înnebunitor. Ma oboseste. În atât de multe moduri, vreau ca Common Core să dispară, deoarece lupta pentru teme în fiecare seară este deja suficient de proastă, fără a încerca să învețe noi modalități de a face matematică.

Știu că există unii părinți și educatori care văd valoarea Common Core. Și sincer să fiu, ca majoritatea părinților, am acceptat că nu dispare. Suntem blocați cu el. Recunosc, de asemenea, că copiii mei au o înțelegere mult mai profundă a matematicii decât am făcut-o vreodată la vârsta lor, așa că este minunat. Există valoare. De asemenea, îmi înțeleg abilitățile și înțeleg că nu îmi va face plăcere să-mi ajut copiii cu matematica, indiferent de Common Core.

Dar ceea ce mă deranjează cel mai mult este că, dacă voi fi acasă, ajutându-mi copiii cu matematica, am crezut că am înțeles, dar acum nu se pare că din cauza acestei schimbări de matematică, trebuie să existe instrucțiuni mai bune pentru părinți.

Simplu.

Câteva lecții. Câteva tutoriale. Ceva pentru a face mai ușor părinții care stau lângă copilul lor în fiecare seară, făcând o parte din greutățile serioase.

În atât de multe moduri, acest lucru mă face să simt că părinții au fost lăsați în afara ecuației și ne determină pe toți să renunțăm la timp prețios din familie pentru a învăța din nou matematica online, astfel încât să ne putem ajuta copiii până seara târziu. Și asta e de rahat.

Am găsit câteva resurse excelente online. De exemplu, zearn.org are câteva tutoriale uimitoare atât pentru părinți, cât și pentru copii. De asemenea, majoritatea școlilor au acces la materialele lor manuale de pe site-ul lor școlar, astfel încât să puteți vedea exact din ce se îndreaptă profesorul. Academia Khan are, de asemenea, o colecție minunată gratuită de videoclipuri care ajută cu adevărat și asta videoclip de VOX oferă un context suplimentar.

Dar a trebuit să le caut și, de fiecare dată când am făcut-o, ne-a răpit timpul din familie.

În noaptea aceea am ajutat-o ​​pe Norah, copilul meu de 9 ani, am lucrat la matematică până aproape de ora 21:00. Și odată ce am terminat reînvățarea matematicii, recunosc, ea a ridicat ochii spre mine cu aceeași admirație pe care i-am dat-o părinților mei când m-au ajutat să dau seama de ceva. Dar nu exista niciun motiv pentru care aveam nevoie să lucrăm la matematică toată seara și, cu un ajutor mai bun pentru părinți, am fi putut să petrecem ceva timp împreună ca familie.

Deoarece pe cât de frustrant este să înveți noi modalități de a face matematică, să mă înfurie cel mai mult la Common Core.