Victoria’s Secret admite că nu vor să folosească modele de dimensiuni mari sau trans

Știri
MODA-SUA-VICTORIA SECRET-SHOW

Imagine prin TIMOTHY A. CLARY / AFP / Getty Images

Iată de ce nu vedeți niciodată femei trans sau de mărime mare la Victoria’s Secret Fashion Show

Victoria’s Secret nu este tocmai un brand cunoscut pentru diversitatea sau incluziunea sa. De fapt, vânzările sale au avut a fost într-un declin constant în ultimii ani , deoarece cumpărătorii au luat act de faptul că VS nu oferă prea multe pentru femeile care nu sunt în piele și dantelă și, mai important, capabile să se încadreze într-un set destul de restrictiv de mărimi de lenjerie.

Și, potrivit mărcii în sine, nu sunt vorba nici de incluzivitate cu modelele lor.



Pe măsură ce spectacolele de modă pentru mărcile din întreaga lume devin din ce în ce mai diverse, VS ne oferă încă o paradă aproape albă, de două ori cu mărime blondă, iar în 2018 am terminat-o. Dar știi cine nu primește acea notă? Ed Razek, directorul de marketing al mărcii, un bărbat în vârstă de 70 de ani, care participă, de asemenea, la distribuția anuală a modei.

https://www.instagram.com/p/BqAOCBjhOuR/

Razek doar a acordat un interviu pentru Vogă în care abordează lipsa de diversitate la VS Fashion Show, precum și absența unor dimensiuni incluzive în întreaga marcă. Și hoo boy, este tipul ăsta în afara contactului. Interviul este extrem de trans și fat-fob și sincer este doar o călătorie sălbatică. Închideți-l pentru acesta.

În primul rând, el abordează motivele pentru care nu veți vedea modele de dimensiuni mari în VS Fashion Show sau dimensiuni inclusive în magazinele VS. Pur și simplu nu este piața lor țintă - înțelegeți, nu?

Cred că ne adresăm modului în care piața se schimbă în mod constant. Dacă vă întrebați dacă ne-am gândit să introducem un model transgender în emisiune sau ne-am uitat să punem un model de dimensiuni mari în emisiune, avem. Am inventat spectacolul de model plus-size în ceea ce a fost divizia noastră sora, Lane Bryant. Lane Bryant vinde în continuare lenjerie de mărime mare, dar vinde o gamă specifică, la fel ca fiecare comerciant cu amănuntul specializat din lume vinde o gamă de îmbrăcăminte. La fel ca noi. Vindem către cine vindem și nu comercializăm către întreaga lume.

https://www.instagram.com/p/Bp-TUTah8Gj/

Această atitudine este oarecum nebună, din punct de vedere al marketingului. De ce nu ați dori să comercializați întreaga lume? De ce ați exclude în mod intenționat piețele potențiale generatoare de profit? Există ceva de spus pentru exclusivitate, dar având în vedere că există un Victoria’s Secret în fiecare mall din fiecare oraș din America, am trecut cu mult de acest punct.

Și oricum, Razek nu vede niciun motiv pentru a include pe oricine care nu se potrivește matriței actuale.

Nu cred că putem fi totul pentru toți clienții, a spus el. Este o afacere de specialitate; nu este un magazin universal. Mă întreb mereu: dacă facem asta, care este motivul pentru care am făcut-o? De ce am inclus acea persoană? Și le-am inclus pentru a închide un reporter? Le-am inclus pentru că era lucrul corect de făcut sau pentru că era lucrul corect de făcut din punct de vedere politic?

https://www.instagram.com/p/Bp8jRM3g_GS/

Și aici devine cu adevărat grosolan.

El a continuat: E ca și cum, de ce spectacolul tău nu face asta? Nu ar trebui să ai transsexuali în spectacol? Nu, nu cred că ar trebui. Păi de ce nu? Pentru că spectacolul este o fantezie. Este un eveniment de divertisment de 42 de minute. Asta e.

Așa că este. trans-fobic Razek nu crede că femeile trans sau de dimensiuni mari se încadrează în fantezia grosolană a spectacolelor sale menite să le îndeplinească, așa că ține-le de pe pistă. Sincer, cum mai lucrează acest tip în marketing în 2018?

În mod previzibil, oamenii cheamă Victoria’s Secret pentru cât de îngrozitor este acest interviu.

https://twitter.com/jetpack/status/1061017752771551232

Dacă Victoria’s Secret își dorește un loc la masă în 2018, când tot mai multe femei fac o alegere conștientă de a face cumpărături cu diverse mărci incluzive, va trebui să pună capăt greu acestui tip de gândire. Și atâta timp cât angajează oameni care gândesc ca Razek, are puține șanse să recucerească clienții pe care i-a pierdut deja.