rol.md

Soția, Soț, Familie, Statutul, Wikipedia

Am încetat să mâncăm la restaurante - inclusiv fast-food

Alimente
gătit-acasă-1

Kristina Tripkovic / Unsplash

Nu mai Hai să mergem la delicatese în seara asta. Gata cu omul, numiți doar Marco’s Pizza. Nu mai am uitat să le prânz copiilor și este 12:30 și ne îndreptăm spre parc și dracu, uite, există un McDonald’s. În schimb, oftăm și pregătim o cină rapidă: paste, chestii cu microunde, câteva resturi. În schimb, trebuie să mă asigur 100% că îmi construiesc timp în ziua mea pentru a hrăni copiii, indiferent cum flămând ei susțin că nu sunt la un moment dat.

Este mai greu decât să scoateți cardul de debit sau de credit și plătind niște mâncare . Dar am mâncat afară mult .



La fel și o mulțime de familii. De fapt, potrivit Dolarul simplu, majoritatea americanilor consumă 4,2 mese preparate comercial pe săptămână. Eram cu siguranță mai mari decât atât: cinci, uneori șase dintre mesele noastre erau din altă parte - și nu mă refer la casa mamei.

Nina Photographer / Reshot

Avem trei copii. Când am comandat masa de prânz pentru noi la o unitate locală sau chiar la marele loc thailandez din centrul orașului, băteam peste cel puțin 20 de dolari - și asta a fost doar Masa de pranz . Cina este de obicei rotunjită între 40 și 60 de dolari, iar aceasta este pentru cinci persoane cu resturi (copilul nostru de zece ani nu mai mănâncă mesele copiilor). Soțul meu estimează că am fost cheltuind undeva în intervalul de 200 USD pe săptămână despre ceea ce numesc alimente preparate comercial.

Gandeste-te la asta. Te duci la Target. Ai un ceai, iar copiii un tort. Până când totul este spus și gata, ești cel puțin zece dolari în gaură. Alergi printr-un loc de fast-food pe drumul spre practica sportivă și cheltuiești cel puțin 20 USD. Pizza pentru doi adulți și trei copii? Este relativ ieftin dacă apelați un lanț pentru livrare, dar un restaurant relaxat? Asta te va costa. Și pentru noi, se adăuga rapid. Sute de dolari pe săptămână.

Mubariz Khan / Reshot

Așa că am renunțat. Am renunțat la curcanul rece, fără perioadă de tranziție.

Mărturisire: nu am încetat să mâncăm complet. Din când în când, când copiii au făcut sport și suntem epuizați și este vineri seara, am putea comanda o pizza. Dar, în afară de asta, ne-am oprit mergând la restaurante , comandarea livrării și conducerea prin fast-food-uri.

Cum renunțăm la mâncare

Surabhi Siddaiah / Pexels

În primul rând, ne-am uitat serios la banii pe care îi cheltuiam mâncând afară. Ne-am speriat. Apoi am început să planificăm - planificarea meselor. Soțul meu a fost întotdeauna un bucătar bun, dar aveam nevoie de alte lucruri în afară de mesele mari și vitrine: aveam nevoie de prânzuri și cine pe care să le putem pregăti rapid, fără prea multă agitație, în nopțile în care eram obosiți și copiii aveau nevoie să mănânce acum .

Ghici ce? A evita să mănânci afară înseamnă să mănânci niște alimente congelate, cum ar fi pui de pui, bețișoare de mozzarella, bețișoare de pâine prăjită, legume cu aburi în geantă și clătite - lucruri ușor de introdus în cuptorul cu microunde sau în cuptor. Înseamnă ramen și paste (copiii noștri adoră tăiței ramen). Înseamnă că mâncăm resturi. Când soțul meu depune eforturi în gătit, el face lucruri care se păstrează câteva zile, cum ar fi grătarul de porc sau mac și brânza. Potul Instant a fost, desigur, un mare ajutor în acest sens. Puteți găti carne rapid și va rămâne bine câteva zile, așa că, atunci când vom veni acasă, trăgând de la sport, vom putea scoate ceva în cuptorul cu microunde. Eu și soțul meu am luat amândouă mese rapide: a mea este nachos, iar a lui este fasole și orez. Acest lucru nu se datorează faptului că suntem în mod special săraci; este pentru că sunt rapide și ușoare.

De asemenea, am început să preparăm propriul nostru ceai dulce. Asta mi-a tăiat cursele Starbucks.

Cât de multă durere a fost?

Frank Zhang / Unsplash

Oarecum. A trebuit ceva timp să se obișnuiască să nu mănânce afară. Ne-am dat seama de câteva hacks: pentru a-i împiedica pe copiii noștri consumatori de energie să se prăbușească imediat după sport, îi facem milkshake-uri cu lapte, proteine ​​praf și stevia (sunt drăguț; pun stropi deasupra). A trebuit să-mi fac timp fa pranzul.

Problema numărul unu: nu gătesc.

Problema numărul doi: nu gătesc pentru că urăsc.

Așa că a trebuit să ne asigurăm că planificăm prânzul: chestii pe care le puteam încălzi, sandvișuri, legume la aburi. În fiecare dimineață, înainte ca soțul meu să plece la serviciu, îmi spune ce pot să hrănesc copiii la prânz. Este un ajutor imens. Știu ce urmează, ei știu ce urmează și, dacă mă uit la ceas, am destul timp să-l fac.

Alyson McPhee / Unsplash

Totuși, când îmi este cel mai dor de mâncare, sunt acele momente în care ne prăbușim cu toții și trebuie să mâncăm ca acum o oră. Shake-urile proteice pentru copii vin la îndemână în aceste situații; eu și soțul nostru avem, în general, o farfurie rapidă cu nachos (ne place foarte mult nachos în casa noastră) sau orice resturi avem. Și ne asigurăm că avem multe resturi.

Da, mâncarea acasă generează și mai multe feluri de mâncare. Așadar, folosim mașina de spălat vase mai des și trebuie să fim atenți să păstrăm deasupra acesteia. Este o durere în fund, dar este un preț mic de plătit.

Deci, cum poți renunța la obicei?

1. Faceți un plan. Nu intrați aici cu un frigider gol. Știi ce îi place să mănânce toată lumea din familia ta și fii realist: ai de gând să gătești o masă completă cu pui, legume și alte feluri de mâncare în fiecare noapte? Nu sunteți. Nu trece peste cap. Renunțarea la mâncare afară este greu.

2. Loviți magazinul alimentar - și loviți-l, loviți-l și loviți-l. Fii pregătit să alergi prin magazin în drum spre casă de la serviciu. În funcție de zi, probabil că veți avea nevoie de unul sau două lucruri la cină.

Fancy Crave / Reshot

3. Dezvoltă câteva hacks pentru mese rapide. Când mă înspăimânt și întârzie, copilul meu de zece ani mă ajută să fac PB & Js, iar copiii le mănâncă în mașină. Când copiii urcă pe pereți după mâncare, ramenul este rapid și ieftin și da, sună ridicol, dar copiii mei îl adoră. Adăugați niște legume cu aburi într-o pungă pe lateral și sunteți aurii.

4. Pregătește-te pentru călătorii. Când știm că mergem undeva, aducem mâncare. Aduc sandvișuri în parc. Pe unitățile mai lungi, umplem un răcitor cu băuturi și aranjăm gustări sănătoase. Dacă noi știu vom mânca afară din cauza duratei călătoriei, încercăm să alegem undeva sănătos și ieftin.

Darby S / Reshot

5. Amintește-ți cât de mult te salvează. Când îl punem în context - câteva sute de dolari pe săptămână - este ușor să evităm acel loc de fast-food. Mă înfund în puținele ocazii prin care conduc undeva și îmi aud totalul. Nu-mi vine să cred că cheltuiesc atât de mult pe atât de puțin , Cred că.

Poți sa faci asta. Este greu și este o ajustare. Dar economisim o sumă imensă de bani - cum ar fi aproape o mie de dolari pe lună ?! Iisus Hristos. Desigur, am mâncat mult. Dar chiar dacă reduceți numărul de mese pe care le consumați la jumătate, tot economisiți o tonă de bani.

Asta nu înseamnă că nu ne rupem din când în când. Dar ne afundăm din ce în ce mai rar acum. Merită banii.